Bliv medlem

Vær med til at støtte en del af kulturlivet i Korsør. Alle kan være med, for alle er kunstinteresserede. Vi har nemlig alle 'noget' på væggen.

Kunstforeningen blev stiftet 10. Oktober 1966 og har nu sin 54. sæson i 2019/2020. Vi tæller knap 200 medlemmer, hvoraf flere er børn og skoleklasser og godt 10 er virksomheder og institutioner.
Bor du udenfor Korsør, kan du også være med. Vi sender gerne medlemsgaven, hvis ikke din vej falder forbi i årets løb.

Man bliver medlem ved enten at henvende sig ved vores ferniseringer eller sende en e-mail til formanden fmik@korsoerkunst.dk - Du kan også blot overføre kontingentet til girokonto 555 3644 (reg. nr. 1551 ved bankoverførsel) med angivelse af "NYT MEDLEMSKAB".

Der kan tillige betales på MobilePay 76742 med tydelig angivelse af, hvad der betales for.

HUSK: Vi vil gerne have din e-mail, så vi kan sende ferniseringsinvitationer m.m.